Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλες οι επιχειρήσεις, και όχι μόνο αυτές των ‘’ life style‘’ κλάδων, θα πρέπει να έχουν ισχυρή παρουσία στο Instagram. Το Instagram και οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Όταν δε, χρησιμοποιείται δημιουργικά και αποτελεσματικά, μπορεί να είναι μια νέα πηγή πιθανών πελατών . Επιπλέον, μπορεί επίσης να βοηθήσει τους παλιούς πελάτες να είναι ενήμεροι και κυρίως αφοσιωμένοι. Με έναν τεράστιο σε αριθμό ενεργών χρηστών καθημερινά, δεν υπάρχουν λόγοι για τους οποίους κάθε κομμωτήριο μικρό ή μεγάλο θα εξηγούσαν γιατί να μην χρησιμοποιεί το Instagram για να ενισχύσει τη στρατηγική μάρκετινγκ.
Ποιοί είναι οι λόγοι που δείχνουν ότι ΝΑΙ χρειάζεται να έχει instagram ένα κομμωτήριο ;;
1. Για την προβολή και την ενίσχυση της επωνυμίας του — branding
Το να έχεις χιλιάδες ακόλουθους είναι ένα τεράστιο επίτευγμα από μόνο του στον σημερινό ανταγωνιστικό ψηφιακό επιχειρηματικό κόσμο. Όταν ένα κομμωτήριο χρησιμοποιεί τον λογαριασμό του στο Instagram για να επιδείξει τις αξίες του , την ταυτότητα του και τα αποτελέσματα της δουλειάς του, τότε είναι ευκολότερο για τους ακόλουθους του να συνδεθούν με την επωνυμία του. Το να παραμείνετε ‘’γνήσιοι’’ ως χώρος ομορφιάς είναι σημαντικό για την προσέλκυση και την απόκτηση πιστών ακολούθων. Ως εκ τούτου, τα κομμωτήρια χρειάζεται να δημοσιεύουν περιεχόμενο που είναι σχετικό με τους ακόλουθούς τους για να διατηρήσουν την αφοσίωση και τη δραστικότητα των χρηστών σε υψηλά επίπεδα.
2. Το Instagram δημιουργεί ρεαλιστικές προσδοκίες
Μέσω του Instagram, οι χρήστες μπορούν να αρχίσουν να βλέπουν ρεαλιστικά αποτελέσματα σε κουρέματα, χτενίσματα , βαφές κλπ. Το Instagram επιτρέπει στα κομμωτήρια να δείχνουν στο κοινό τους πόσο καλή δουλειά κάνουν ! Η προβολή ενός κομμωτηρίου που ‘’εκτίθεται’’ δείχνοντας τι μπορεί να προσφέρει δημιουργεί ρεαλιστικές προσδοκίες για τους πιθανούς πελάτες, επειδή γνωρίζουν ακριβώς τι αγοράζουν, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες νέους πελάτες.
3. Είναι αποτελεσματικό
Σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter, το οποίο μπορεί να είναι δύσκολο να πλοηγηθεί αλλά και το Facebook, το οποίο αποκλείει τις περισσότερες οργανικές αναρτήσεις, το Instagram είναι εύκολο στη χρήση και κατανοητό. Χαρακτηρίζεται επίσης από ελάχιστη ανάγκη για διαφήμιση, η οποία του επιτρέπει να προσφέρει μεγαλύτερη αφοσίωση ανά ακόλουθο σε σχέση με το Facebook ή το Twitter. Ειδικά όταν πρόκειται για ομορφιά και life style το ενδιαφέρον των χρηστών είναι πιο έντονο σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις.
4. Είναι ιδανικό για μάρκετινγκ σε χώρους ομορφιάς!’
Καθώς όλο και περισσότερα δίκτυα μετακινούνται σε κινητές συσκευές, το Instagram είναι η καλύτερη πλατφόρμα για lifestyle marketing, επειδή ακριβώς σχεδιάστηκε εξ αρχής για κινητές συσκευές. Επιπλέον, συνδυάζει δύο από τις πιο ισχυρές τακτικές μάρκετινγκ.α) τη χρήση εικόνων και β) τη δύναμη της κοινής χρήσης με tags και mentions, η οποία είναι πάντα εξαιρετική για τους χρήστες παίζοντας έναν ρόλο σύστασης, πρότασης της δοκιμασμένης εμπειρίας στο χώρο. Οι ποιοτικές φωτογραφίες από υπάρχοντα κουρέματα και χτενίσματα τραβούν εύκολα την προσοχή των ανθρώπων.
5. Προσέλκυση millenials
Το Instagram είναι ιδανικό για τους millennials, που είναι από τις καλύτερες ομάδες πελατών. Οι Millenials και άλλοι νεαροί χρήστες του Instagram εμπίπτουν απαραίτητα στην αγορά-στόχο ενός κομμωτηρίου και δείχνουν άμεσα αυτό που αγόρασαν κάνοντας ένα story!
Είναι μια τύπου από στόμα σε στόμα αλλά ακόμα πιο γρήγορη διαφήμιση.
Ως εκ τούτου, το Instagram αποτελεί ενα απαραίτητο εργαλείο όπου με την κατάλληλη στρατηγική δυναμώνει το οπλοστάσιο μάρκετινγκ κάθε επιτυχημένου κομμωτηρίου.
6. Δημιουργεί και ενισχύει σχέσεις
Τα κομμωτήρια μπορούν να συνδεθούν εύκολα με τους ακόλουθους τους πράγμα που μπορεί να είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα για κάθε επιχείρηση. Οι δε πελάτες μπορούν να μοιραστούν την εμπειρία τους και να εκφράσουν τις απόψεις τους, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στο να βελτιώσουν τις υπηρεσίες και την αξία τους αλλά και να αξιολογήσουν το επίπεδο τους. Σε κάθε περίπτωση χτίζεται εμπιστοσύνη! Σε κάθε περίπτωση μπορεί να αξιοποιηθεί θετικά!