Customer Care

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Α.01.02 ‘’εφαρμογές διαχείρισης & υποστήριξης πελατών ‘’ ψηφιακα εργαλεία

Η εφαρμογή customer care δημιουργήθηκε με λογισμικό που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία applications και συγκεκριμένα είναι γραμμένη σε PHP και διατίθεται ως τυποποιημένο προιον με τo άνοιγμα κωδικών σε users.

Επιπλέον , διαθέτει ένα σύστημα προτύπων ιστού το οποίο χρησιμοποιεί έναν δυναμικό επεξεργαστή προτύπων. Το λογισμικό έχει επίσης τη δυνατότητα της ενσωματωμένης διαχείρισης συνδέσμων και δυνατότητα ανάθεσης πολλαπλών κατηγοριών.

O πελάτης κατεβάζει την εφαρμογή και αυτομάτως έχει πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες , ειδοποιήσεις και πρόσβαση στο να αξιολογεί την υπηρεσία της επιχείρησης.

Γιατί να επιλέξετε το CUSTOMER CARE ;

Σκοπός της εφαρμογής είναι να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο άμεσης επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο. Βρίσκει εφαρμογή σε όλους τους κλάδους και δίνει την δυνατότητα να μεταφέρει μηνύματα και πληροφορίες προς τους πελάτες της, να μειώσει τον χρόνο και το κόστος εξυπηρέτησης αλλά και να αναβαθμίσει την υπηρεσία της.

To Front End της εφαρμογή καλύπτει Android, iPhone, iPad, ενώ το διαχειριστικό της εφαρμογής είναι συμβατό με IOS και Windows.

Αποκτήστε ένα χρήσιμο εργαλείο άμεσης επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

?

  • Ετοιμοπαράδοτο με τεχνική δυνατότητα καταχωρήσεων από τον χρήστη μέσω backoffice
  • Δημιουργία σε 1 γλώσσα
  • Κατηγοριοποίηση λειτουργιών
  • Διασύνδεση με whats up/Viber chat service
  • Σύστημα ειδοποιήσεων (push notifications)
  • Διαφημιστικός χώρος προβολής συνεργατών
  • Εύκολο μενού πλοήγησης
  • Αρχική: Παροχή σταθερών πληροφοριών για τους πελάτες
  • Recent Info: ενημερώσεις με την μορφή ειδοποιήσεων σε πραγματικό χρόνο
  • Partners: χώρος προβολής συνεργατών ή εφάμιλλων υπηρεσιών
  • Feedback: ερωτηματολόγιο προς τον πελάτη με την χρήση αστεριών αξιολόγησης ώστε να συλλέξει πληροφορίες και να βγάλει συμπεράσματα για τα σημεία βελτίωσης της επιχείρησης, ικανοποίησης πελάτη, συνεργατών κ.α.

Ο κάτοχος της εφαρμογής διαθέτει για έναν ή περισσότερους χρήστες πρόσβαση σε ξεχωριστή πλατφόρμα διαχείρισης των παραπάνω πεδίων προς καταχώρηση των πληροφοριών και των δεδομένων ώστε να είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο στην εφαρμογή του πελάτη. Συνεπώς εδώ γίνεται καταχώρηση data για όλα τα παραπάνω πεδία. ΕΙδικά για το push notification  υπάρχει η λειτουργία ‘’χρόνος’’ ώστε να εξαλείφονται όταν αυτό ορίζεται.

Αντίστοιχα το διαχειριστικό ενημερώνεται όταν προκύπτουν νέα downloads αλλά και απαντήσεις στο πεδίο ‘’αξιολογήσεων-ερωτηματολόγιο-feedback’’.

● Πλήρης HTTPS/SSL υποστήριξη
● Απόκρυψη στοιχείων πελάτη
● Προστασία με κωδικό στην πρόσβαση της διαχείρισης
● Συμβατότητα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό GDPR

CASE STUDY

Ταξιδιωτικό γραφείο που υποδέχεται πελάτες στο αεροδρόμιο, δίνει οδηγίες να κατεβάσουν την εφαρμογή στο κινητό ώστε κατά την διαμονή τους να έχουν ενημέρωση για ώρες μεταφοράς, καιρικές συνθήκες, αλλαγές πτήσεων, εκδρομές και κάθε άλλη ενημέρωση. Μέχρι σήμερα έπρεπε να γίνει τηλεφωνικά και σε κάθε πελάτη χωριστά. Με την εφαρμογή η ενημέρωση γίνεται άμεσα, με λιγότερο κόστος και πιο αποτελεσματικά. Επιπλέον λαμάνει αξιολόγηση υπηρεσιών και προσφέρει αναβαθμισμένη υπηρεσία που απολαμβάνει ο τελικός χρήστης αλλά και ο πελάτης του συνεργάτη tour operator στο εξωτερικό. Τα οφέλη γίνονται πολλαπλά και ποιοτικά σε όλα τα επίπεδα.