Elaia Luxury Suites

Τοποθεσία: Αθήνα
Έτος: 2018
Τύπος Επιχείρησης: Κατάλυμα
Περιγραφή Προβλήματος:

Η εταιρεία Elaia Luxury Suites, ίσως από τα πιο προσεγμένα από άποψη δομής και αισθητικής καταλύματα στην Αθήνα, ήρθε σε επαφή με εμάς για τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της. Η παλιά ιστοσελίδα δεν παρουσίαζε τα καταλύματα με τον σωστό τρόπο ώστε ο χρήστης να μπορεί να κάνει απευθείας κράτηση. Υπήρχαν σοβαρές παραλείψεις στη δομή, το γραφιστικό σχεδιασμό, αλλά και έλλειψη μιας εύκολης και εύχρηστης μηχανής κρατήσεων. Σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν η πλήρης απουσία της ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι έπρεπε οπωσδήποτε να γίνει εφαρμογή τεχνικών SEO. Τέλος, η διαχείριση της ιστοσελίδας ήταν δύσκολη και χρονοβόρα.

Λύση

Η δημιουργία της Ιστοσελίδας στηρίχθηκε στα χρώματα και τις αποχρώσεις του λογοτύπου. Η ιστοσελίδα έχει αρκετά call-to-action κουμπιά σε συγκεκριμένα σημεία, ώστε να είναι όσο πιο διαδραστική με τους χρήστες γίνεται. Εγκαταστάθηκε μηχανή κρατήσεων με συγχρονισμό ημερολογίων με όλες τις Πλατφόρμες κρατήσεων (booking.com , Airbnb , HomeAway κτλ.). Τέλος, η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν για να κλείσουν ένα κατάλυμα. Άμεσα, γρήγορα και εύκολα.

Στρατηγική

H στρατηγική που ακολουθήσαμε αρχικά ήταν να δημιουργήσουμε μια καινούργια ιστοσελίδα σε μια πλατφόρμα που θα ήταν εύκολη και εύχρηστη. Επιλέξαμε να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα σε WordPress. Μια πλατφόρμα με άπειρες δυνατότητες για μελλοντικές αναβαθμίσεις/τροποποιήσεις, φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και responsive προς τις φορητές συσκευές. Η μηχανή κρατήσεων που επιλέξαμε είναι εύκολη στη χρήση και δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να συνδεθεί με οποιαδήποτε ελληνική τράπεζα, να πληρώσει με προκαταβολή ή ολόκληρο το ποσό κτλ.

Λύση

Η δημιουργία της Ιστοσελίδας στηρίχθηκε στα χρώματα και τις αποχρώσεις του λογοτύπου. Η ιστοσελίδα έχει αρκετά call-to-action κουμπιά σε συγκεκριμένα σημεία, ώστε να είναι όσο πιο διαδραστική με τους χρήστες γίνεται. Εγκαταστάθηκε μηχανή κρατήσεων με συγχρονισμό ημερολογίων με όλες τις Πλατφόρμες κρατήσεων (booking.com , Airbnb , HomeAway κτλ.). Τέλος, η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν για να κλείσουν ένα κατάλυμα. Άμεσα, γρήγορα και εύκολα.

Στρατηγική

H στρατηγική που ακολουθήσαμε αρχικά ήταν να δημιουργήσουμε μια καινούργια ιστοσελίδα σε μια πλατφόρμα που θα ήταν εύκολη και εύχρηστη. Επιλέξαμε να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα σε WordPress. Μια πλατφόρμα με άπειρες δυνατότητες για μελλοντικές αναβαθμίσεις/τροποποιήσεις, φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και responsive προς τις φορητές συσκευές. Η μηχανή κρατήσεων που επιλέξαμε είναι εύκολη στη χρήση και δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να συνδεθεί με οποιαδήποτε ελληνική τράπεζα, να πληρώσει με προκαταβολή ή ολόκληρο το ποσό κτλ.

Ενέργειες

Μετά την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας, μια από τις πρώτες ενέργειες ήταν η εφαρμογή SEO σε συγκεκριμένες φράσεις που αφορούν αποκλειστικά στην ταυτότητα του ιδανικού πελάτη του καταλύματος. Ήμασταν βέβαιοι ότι αυτή η κίνηση θα μας έδινε μέσο/μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στις μηχανές αναζητήσεις, όπως και έγινε. Για τα άμεσα αποτελέσματα, ξεκινήσαμε με διαχείριση και καμπάνιες στο Facebook και στο Instagram, με διαφορετική στρατηγική ανά μήνα.

Αποτέλεσμα

Μέσα σε περίπου έξι μήνες καταφέραμε να ανεβάσουμε τις επισκέψεις στο site κατά 46% σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περσινά και τα απευθείας αιτήματα/κρατήσεις κατά 21%.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: 1 μήνας

Ενέργειες

Μετά την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας, μια από τις πρώτες ενέργειες ήταν η εφαρμογή SEO σε συγκεκριμένες φράσεις που αφορούν αποκλειστικά στην ταυτότητα του ιδανικού πελάτη του καταλύματος. Ήμασταν βέβαιοι ότι αυτή η κίνηση θα μας έδινε μέσο/μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στις μηχανές αναζητήσεις, όπως και έγινε. Για τα άμεσα αποτελέσματα, ξεκινήσαμε με διαχείριση και καμπάνιες στο Facebook και στο Instagram, με διαφορετική στρατηγική ανά μήνα.

Αποτέλεσμα

Μέσα σε περίπου έξι μήνες καταφέραμε να αυξήσουμε τις επισκέψεις στο website κατά 46% σε σύγκριση με τα αντίστοιχα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς και τα απευθείας αιτήματα/κρατήσεις κατά 21%.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: 1 μήνας

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ