Old Town Senses

Υπηρεσίες: #Δημιουργία Ιστοσελίδων #Seo 
Τοποθεσία: Ρόδος
Έτος: 2018
Τύπος Επιχείρησης: Boutique Ξενοδοχείο
Περιγραφή Προβλήματος:

Η εταιρεία Old Town Senses αποτελεί ορόσημο για την Παλιά Πόλη της Ρόδου, καθώς το ξενοδοχείο παρουσιάζει σύγχρονη όψη αλλά με έναν παραδοσιακό αέρα. Ήρθε σε επικοινωνία με εμάς σχετικά με την υπηρεσία “δημιουργία ιστοσελίδων”, καθώς χρειαζόταν μια νέα ιστοσελίδα για τα καταλύματά της. Το πρόβλημα στη προκειμένη περίπτωση αφορούσε τις κρατήσεις, οι οποίες προέρχονταν μόνο από τις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων και αυτό είχε ως αποτέλεσμα μεγάλο ποσοστό επί των κερδών να χάνεται λόγω των προμηθειών που θέτουν οι εν λόγω πλατφόρμες. Ταυτόχρονα, ο στόχος ήταν η εξασφάλιση της καλύτερης δυνατής παρουσίασης των δυνατοτήτων του ξενοδοχείου, λόγω του μοναδικού ύφους (boutique) και της αυθεντικότητας που το διέπει, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη τοποθεσία του (Παλιά Πόλη της Ρόδου).

Λύση

Κατόπιν εξονυχιστικής μελέτης του ανταγωνισμού και της αγοράς, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως έπρεπε να προβληθούν τα καλύτερα και πιο ιδιαίτερα στοιχειά του ξενοδοχείου. Λόγω του Boutique Hotel ύφους του, οι γραμμές έπρεπε να κινηθούν στα πλαίσια της υψηλής αισθητικής σε συνδυασμό με την πολυτέλεια, τα οποία ήταν σημαντικό να παίζουν πρωταρχικό ρόλο, χωρίς όμως να χάνεται η απλότητα και η ευκολία πρόσβασης του χρήστη.

Στρατηγική

Η δημιουργία της ιστοσελίδας είναι βασισμένη στις χρωματικές αποχρώσεις του λογοτύπου. Δημιουργήσαμε την αρχική σελίδα με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης να αντιλαμβάνεται το ύφος του καταλύματος και να μπορεί να πλοηγείται γρήγορα στις υποσέλιδες του website. Επιπροσθέτως, συνδέσαμε την ιστοσελίδα με ένα ανεξάρτητο σύστημα κρατήσεων, ώστε να έχει την ευκαιρία ο χρήστης να κλείσει την διαμονή του απευθείας από το website, χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει σε τρίτες πλατφόρμες κρατήσεων.

Λύση

Κατόπιν εξονυχιστικής μελέτης του ανταγωνισμού και της αγοράς, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως έπρεπε να προβληθούν τα καλύτερα και πιο ιδιαίτερα στοιχειά του ξενοδοχείου. Λόγω του Boutique Hotel ύφους του, οι γραμμές έπρεπε να κινηθούν στα πλαίσια της υψηλής αισθητικής σε συνδυασμό με την πολυτέλεια, τα οποία ήταν σημαντικό να παίζουν πρωταρχικό ρόλο, χωρίς όμως να χάνεται η απλότητα και η ευκολία πρόσβασης του χρήστη.

Στρατηγική

Η δημιουρία της ιστοσελίδας είναι βασισμένη στις χρωματικές αποχρώσεις του λογοτύπου. Δημιουργήσαμε την αρχική σελίδα με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης να αντιλαμβάνεται το ύφος του καταλύματος και να μπορεί να πλοηγείται γρήγορα στις υποσέλιδες του website. Επιπροσθέτως, συνδέσαμε την ιστοσελίδα με ένα ανεξάρτητο σύστημα κρατήσεων, ώστε να έχει την ευκαιρία ο χρήστης να κλείσει την διαμονή του απευθείας από το website, χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει σε τρίτες πλατφόρμες κρατήσεων.

δημιουργία ιστοσελίδων

Ενέργειες

Αφού ολοκληρώσαμε τη διαδικασία της δημιουργίας ιστοσελίδας, προχωρήσαμε σε ενέργειες SEO, στοχευμένα στις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι κρατήσεις της επιχείρησης. Χρησιμοποιήσαμε συγκεκριμένες φράσεις/λέξεις-κλειδιά ώστε να ξεχωρίσει το ξενοδοχείο από τον ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα να καταλάβει την πρώτη θέση στα αποτελέσματα σελίδων τις οποίες επισκέπτονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρουν περισσότερο το κατάλυμα.

Αποτέλεσμα

Στην διάρκεια ενός χρόνου, καταφέραμε να κατατάξουμε το κατάλυμα στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυξήσαμε επίσης τις απευθείας κρατήσεις κατά 20% και δημιουργήσαμε επαναλαμβανόμενους πελάτες οι οποίοι έκλεισαν την διαμονή τους απευθείας από το κατάλυμα στο τέλος της σεζόν, επιτυγχάνοντας με αυτό τον τρόπο την αύξηση της αυτονομίας και των κερδών της επιχείρησης.

Ενέργειες

Αφού ολοκληρώσαμε τη διαδικασία της δημιουργίας ιστοσελίδας, προχωρήσαμε σε ενέργειες SEO, στοχευμένα στις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι κρατήσεις της επιχείρησης. Χρησιμοποιήσαμε συγκεκριμένες φράσεις/λέξεις-κλειδιά ώστε να ξεχωρίσει το ξενοδοχείο από τον ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα να καταλάβει την πρώτη θέση στα αποτελέσματα σελίδων τις οποίες επισκέπτονται οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρουν περισσότερο το κατάλυμα.

Αποτέλεσμα

Στην διάρκεια ενός χρόνου, καταφέραμε να κατατάξουμε το κατάλυμα στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυξήσαμε επίσης τις απευθείας κρατήσεις κατά 20% και δημιουργήσαμε επαναλαμβανόμενους πελάτες οι οποίοι έκλεισαν την διαμονή τους απευθείας από το κατάλυμα στο τέλος της σεζόν, επιτυγχάνοντας με αυτό τον τρόπο την αύξηση της αυτονομίας και των κερδών της επιχείρησης.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ