Smart Social Media Tool
ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Α.03.02 MArketing Automation, Digital Campaign Management & Customer Loyalty


Γιατί να επιλέξετε το Smart Social Media Tool ;
Το αυτοματοποιημένο εργαλείο αναλύει τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και παράγει βασικές μετρήσεις σε αριθμούς, όπως επίπεδα αφοσίωσης, εμφανίσεις ή προσέγγιση χρηστών.
- ρύθμιση αυτόματων απαντήσεων
- βελτιστοποίση απήχησης
- Ανάλυση Δεδομένων
Κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής κοινού έχοντας τοποθετήσει στην πλατφόρμα το πλάνο κάθε εβδομάδας.
Ετσι μπορεί να βελτιστοποιηθεί η απήχησή , δημοσιεύοντας αναρτήσεις σε χρόνο που το κοινό είναι πιο ενεργό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το αυτοματοποιημένο εργαλείο αναλύει τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και παράγει βασικές μετρήσεις σε αριθμούς, όπως επίπεδα αφοσίωσης, εμφανίσεις ή προσέγγιση χρηστών.
Επιπλέον υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης αυτόματων απαντήσεων στους πελάτες πράγμα που βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών χρησιμοποιώντας το εν λόγω αυτοματοποιημένο λογισμικό ενω προτείνει απαντήσεις σε μηνύματα ή chatbot που στέλνουν αυτόματες απαντήσεις σε ερωτήσεις ή σχόλια πελατών”.
Τα πλεονεκτήματα του αυτοματισμού μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνουν:
?
- Μείωση χρόνου
- Μεγιστοποίηση προσέγγισης χρηστών και τις εντυπώσεις
- Ενεργός παρουσία 24 ώρες
- Στατιστικά στοιχεία για κοινωνικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο
- Εξοικονόμηση πόρων για χορηγούμενη διαφήμιση
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
- Υποστηρίζει Chrome (Desktop & Android), Safari (Mac OS X), Microsoft Edge (Desktop & Android), Opera (Desktop & Android) και Firefox (Desktop & Android) σε ιστότοπους HTTP και HTTPS.
- Αυτόματες ειδοποιήσεις – Στείλτε ειδοποιήσεις στους ακόλουθους κάθε φορά που δημοσιεύετε μια νέα ανάρτηση. Ή ρυθμίστε μια υπενθύμιση που αποστέλλεται αυτόματα σε αυτούς εάν δεν το έχουν επισκεφτεί για μερικές ημέρες.
- Αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο – Δείτε τις ειδοποιήσεις σας να παραδίδονται σε πραγματικό χρόνο και παρακολουθήστε τις καθώς μετατρέπονται σε επισκέπτες.
- Στόχευση τμημάτων – Στείλτε ειδοποιήσεις σε συγκεκριμένους επισκέπτες με βάση τη γλώσσα, τον αριθμό των φορών που έχουν επισκεφτεί το ιστολόγιό σας ή ακόμη και να ορίσετε τα δικά σας χαρακτηριστικά χρήστη που μπορείτε να στοχεύσετε.
- Προσαρμογή Opt-In – Επιλέξτε πότε και πώς θα ζητάτε από τους επισκέπτες σας να συμμετέχουν στις ειδοποιήσεις του προγράμματος περιήγησης. Προσαρμόστε την προτροπή που βλέπουν για πρώτη φορά.
- Δοκιμή A/B – Δοκιμάστε διαφορετικά μηνύματα σε μικρότερο σύνολο επισκεπτών σας για να καταλάβετε ποια μηνύματα είναι πιο αποτελεσματικά και, στη συνέχεια, στείλτε το πιο αποτελεσματικό μήνυμα στους υπόλοιπους επισκέπτες σας!
- Προγραμματισμένες ειδοποιήσεις – Προγραμματίστε τις ειδοποιήσεις που θα παραδίδονται στο μέλλον, με βάση τη ζώνη ώρας ενός χρήστη ή ακόμη και με βάση την ίδια ώρα της ημέρας που επισκέφτηκε την τελευταία φορά τον ιστότοπό σας.