White & Grey Mykonos

Τοποθεσία: Μύκονος
Έτος: 2018
Τύπος Επιχείρησης: Κατάλυμα
Περιγραφή Προβλήματος:

Η επιχείρηση White & Grey διαθέτει ένα από τα καλύτερα καταλύματα στην Μύκονο και ήρθε σε επικοινωνία μαζί μας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που είχαν προκύψει με την ιστοσελίδα της. Είχε δημιουργηθεί έντονη βλάβη στην ομαλή λειτουργία της ιστοσελίδας, μετά την προσβολή της από κακόβουλο λογισμικό, την οποία ο μέχρι πρότινος server της αδυνατούσε να εντοπίσει και να καταπολεμήσει. Επιπλέον, η ιστοσελίδα και τα social media της εταιρείας δεν διέθεταν το κατάλληλο περιεχόμενο και οπτικοακουστικό υλικό που να ανταποκρίνεται στην υψηλή αισθητική των καταλυμάτων της. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία εσφαλμένων εντυπώσεων για την ποιότητα των καταλυμάτων. Τέλος, το ακατάλληλο περιεχόμενο από διαφημίσεις μη σχετικών ιστοσελίδων κατά την επίσκεψη των εν δυνάμει πελατών της στην ιστοσελίδα αποτελούσε σημαντικό εμπόδιο για την αύξηση του πελατολογίου της. Κατά συνέπεια, η εταιρεία έχασε, σε μεγάλο βαθμό, την αξιοπιστία της, ενώ παράλληλα δεν πραγματοποιούνταν κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας.

Λύση

Η στρατηγική μας ξεκίνησε με την δημιουργία μιας νέας ιστοσελίδας σε δικούς μας, ασφαλείς server. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε έλεγχος σε όλο το περιεχόμενο και οπτικοακουστικό υλικό και πάρθηκαν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την απομάκρυνση οποιουδήποτε κακόβουλου λογισμικού. Προχωρώντας με τις κατάλληλες ενέργειες από πλευράς μας, δημιουργήσαμε ένα νέο, διαφορετικό περιεχόμενο που είχε ως πρωταρχικό στόχο να αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα αισθητικής και πολυτέλειας των καταλυμάτων και να εξασφαλίζει την ολοκληρωμένη παρουσίαση των υπηρεσιών και του οράματος της εταιρείας White and Grey.

Στρατηγική

Η ιστοσελίδα που δημιουργήσαμε βασίζεται στα trademark χρώματα της επιχείρησης, που είναι το λευκό και οι διαφορετικές αποχρώσεις του γκρι. Σε συνεργασία με σκιτσογράφο δημιουργήσαμε animated γραφικά, βασισμένα στο ύφος του καταλύματος, καθώς επίσης χρησιμοποιήσαμε ελκυστικά mini video που τοποθετήθηκαν στην αρχική σελίδα.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ E-SHOP

Λύση

Η στρατηγική μας ξεκίνησε με την δημιουργία μιας νέας ιστοσελίδας σε δικούς μας, ασφαλείς server. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε έλεγχος σε όλο το περιεχόμενο και οπτικοακουστικό υλικό και πάρθηκαν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την απομάκρυνση οποιουδήποτε κακόβουλου λογισμικού. Προχωρώντας με τις κατάλληλες ενέργειες από πλευράς μας, δημιουργήσαμε ένα νέο, διαφορετικό περιεχόμενο που είχε ως πρωταρχικό στόχο να αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα αισθητικής και πολυτέλειας των καταλυμάτων και να εξασφαλίζει την ολοκληρωμένη παρουσίαση των υπηρεσιών και του οράματος της εταιρείας White and Grey.

Στρατηγική

Η ιστοσελίδα που δημιουργήσαμε βασίζεται στα trademark χρώματα της επιχείρησης, που είναι το λευκό και οι διαφορετικές αποχρώσεις του γκρι. Σε συνεργασία με σκιτσογράφο δημιουργήσαμε animated γραφικά, βασισμένα στο ύφος του καταλύματος, καθώς επίσης χρησιμοποιήσαμε ελκυστικά mini video που τοποθετήθηκαν στην αρχική σελίδα.

social media

Ενέργειες

Μετά την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας, οι πρώτες μας ενέργειες ήταν να εφαρμόσουμε τεχνικές SEO, με συγκεκριμένες φράσεις/ λέξεις-κλειδιά που αφορούν αποκλειστικά στην ταυτότητα του ιδανικού πελάτη της εταιρείας, γνωρίζοντας ότι αυτό θα μας αποδώσει άμεσα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και θα ξεχωρίσει την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό. Με στόχο τα άμεσα αποτελέσματα, ξεκινήσαμε διαχείριση των social media, ενώ παράλληλα πραγματοποιήσαμε διαφημιστικές καμπανιές σε Facebook και Instagram, με διαφορετική στρατηγική ανά μηνά.

Αποτέλεσμα

Μέσα σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου, καταφέραμε να πετύχουμε την αύξηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα κατά 67% και των απευθείας αιτημάτων κατά 15%, αυξάνοντας τα κέρδη και δίνοντας κύρος στην επιχείρηση.

Ενέργειες

Μετά την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας, οι πρώτες μας ενέργειες ήταν να εφαρμόσουμε τεχνικές SEO, με συγκεκριμένες φράσεις/ λέξεις-κλειδιά που αφορούν αποκλειστικά στην ταυτότητα του ιδανικού πελάτη της εταιρείας, γνωρίζοντας ότι αυτό θα μας αποδώσει άμεσα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και θα ξεχωρίσει την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό. Με στόχο τα άμεσα αποτελέσματα, ξεκινήσαμε διαχείριση των social media, ενώ παράλληλα πραγματοποιήσαμε διαφημιστικές καμπανιές σε Facebook και Instagram, με διαφορετική στρατηγική ανά μηνά.

Αποτέλεσμα

Μέσα σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου, καταφέραμε να πετύχουμε την αύξηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα κατά 67% και των απευθείας αιτημάτων κατά 15%, αυξάνοντας τα κέρδη και δίνοντας κύρος στην επιχείρηση.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PROJECT ΣΑΣ