Αισθάνεστε προβληματισμένοι επειδή παρατηρείτε ότι το ενδιαφέρον του κοινού σας στα Social Media έχει μειωθεί; Μην ανησυχείτε, δεν είστε οι μόνοι. Πολλοί είναι εκείνοι που νιώθουν ακριβώς το ίδιο συναίσθημα όταν αντικρίζουν χαμηλότερη από την προσδοκώμενη απήχηση στις αναρτήσεις τους.
Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές σχετικά με το πώς μπορείτε να αυξήσετε την απήχηση των αναρτήσεών σας στο Instagram.
1. Δημιουργήστε ένα δέλεαρ.
Η πρώτη εικόνα σε ένα carousel ή οι πρώτες λέξεις σε μια ανάρτηση μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Αρκεί να φέρετε στο νου σας τον έξυπνο μηχανισμό που χρησιμοποιείται στα email και πώς αυτός ο μηχανισμός δελεάζει τον συνδρομητή να ανοίξει το εισερχόμενο email.
2.”Πείτε” με ανάλαφρο τρόπο αυτό που θέλετε να επικοινωνήσετε στην εκάστοτε ανάρτησή σας.
Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν αυτό που θέλουμε να επικοινωνήσουμε στον κόσμο το “ντύνουμε” με ένα ευχάριστο, διασκεδαστικό ύφος, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προσελκύσει περισσότερο το ενδιαφέρον και να αποτυπωθεί καλύτερα στην μνήμη των ανθρώπων. Οι χρήστες των Social Media δεν βρίσκονται εκεί για να αγοράζουν συνεχώς προϊόντα, για αυτό το λόγο και οι συνεχείς αναρτήσεις προϊόντων είναι κάτι που απωθεί –κουράζει τους αποδέκτες. Προσπαθήστε να δώσετε ποικιλία στις αναρτήσεις, χρησιμοποιώντας συμβουλές ή πληροφορίες που να είναι βέβαια σχετικές με το αντικείμενο της επιχείρησης.
3. Κάντε ενθαρρυντικές αναρτήσεις.
Μοιραστείτε με το κοινό σας μια εμπνευσμένη ιστορία ή το αγαπημένο σας γνωμικό που σας ενθάρρυνε σε κάποια στιγμή αδυναμίας. Ποτέ δεν ξέρετε πόσοι άνθρωποι μπορεί να αισθανθούν καλύτερα βλέποντας μια τέτοιου είδους ανάρτηση.

4.Δώστε έμπνευση με τις αναρτήσεις σας.
Το περιεχόμενο των αναρτήσεων δεν χρειάζεται να είναι απλώς αστείο για να αποτυπωθεί στη σκέψη του χρήστη ή να γίνει viral. Μερικές φορές, μια ουσιαστική ανάρτηση με νόημα που αφορά στα εμπόδια που καταφέρατε να ξεπεράσετε είναι ικανή να αντηχήσει με πολύ ισχυρό τρόπο στους χρήστες που θα τη δουν.
5. Εκπαιδεύστε το κοινό σας.
Αναρτήστε μια συμβουλή, ένα κόλπο ή ένα hack που θα τους εξοικονομήσει χρόνο και που να είναι σχετικό με το αντικείμενο της επιχείρησής σας. Με τον τρόπο αυτό προσφέρετε σε κάθε χρήστη περιεχόμενο με πραγματική αξία που οδηγεί στην περαιτέρω απήχηση των αναρτήσεών σας.
+1. Ενθαρρύνετε τη δράση στις αναρτήσεις σας.
Στο τέλος κάθε ανάρτησης, προσθέστε κάποιου είδους “Call to Action”, δίνοντας στο κοινό σας μια πληροφορία ή μια οδηγία που το προετοιμάζει για την επόμενη κίνηση.
Αν δοκιμάσατε όλα τα παραπάνω και δεν παρατηρήσατε κάποια βελτίωση στην απήχηση των αναρτήσεών σας, τότε μήπως ήρθε η ώρα να συμβουλευτείτε τους ειδικούς που θα σας προτείνουν την καταλληλότερη digital marketing strategy για την επιχείρησή σας;
Η ομάδα της Global Touch, με πολυετή εμπειρία, γνωρίζει ακριβώς πώς να δημιουργεί αποτελεσματικές αναρτήσεις Social Media που ενισχύουν την απήχηση μιας επιχείρησης, ξεχωρίζοντάς την από τον ανταγωνισμό.
