Έχουμε μιλήσει αρκετές φορές σχετικά με το πόσο σημαντική είναι η αρθρογραφία και η διατήρηση ενός blog για την digital marketing στρατηγική κάθε επιχείρησης. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι η δημιουργία περιεχόμενου είναι πάντα εύκολη υπόθεση… Δεν είναι λίγοι οι επιχειρηματίες που δυσκολεύονται να προσδιορίσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να δημιουργήσουν άρθρα με ουσιαστική απήχηση στους ήδη υπάρχοντες πελάτες, προσελκύοντας παράλληλα και νέους. Παρακάτω, θα αναλύσουμε 6 τρόπους για να κάνετε τα άρθρα σας να ξεχωρίζουν και να φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
1. Μάθετε το κοινό σας
Ποιος τύπος content αρέσει στο κοινό που σας ακολουθεί ή που θα θέλατε να σας ακολουθεί; Πριν ξεκινήσετε τη συγγραφή των άρθρων σας προσπαθήστε να κάνετε μια μικρή έρευνα, ώστε να μάθετε τι θα μπορούσε να είναι αυτό που θα τραβήξει την προσοχή του κοινού-στόχου σας.
2. Προσθέστε αξία
Αν και αυτό ισχύει για όλες τις πτυχές του digital marketing, στη συγγραφή άρθρων για blog, πρόκειται για ζήτημα ακόμη μεγαλύτερης σημασίας. Ο αναγνώστης – και ίσως μελλοντικός πελάτης – είναι πολύ πιθανότερο να ξεχωρίσει το δικό σας άρθρο από όλα τα υπόλοιπα, αν νιώσει ότι κερδίζει κάτι χρήσιμο. Σίγουρα τα θέματα της επικαιρότητας είναι ενδιαφέροντα, όμως είναι διαθέσιμα παντού. Αυτό που τα άρθρα σας πρέπει να περιέχουν είναι πληροφορίες και βοηθητικές συμβουλές που είναι σπανιότερο να συναντήσει κάποιος. Κάτι που ίσως εσείς γνωρίζετε καλύτερα, όποτε έχετε και την ικανότητα να το μοιραστείτε με ουσιαστικό τρόπο. Τα tutorials, ας πούμε, είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα.
3. Προσέξτε το κείμενο
Το κείμενο ενός τέτοιου blog post πρέπει να είναι προσεγμένο μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Φροντίστε η ορθογραφία να είναι σωστή και, φυσικά, ο λόγος σας να είναι δομημένος, ώστε να γίνεται εύκολα κατανοητός. Παράλληλα, αποφύγετε το κείμενό σας να είναι πολύ μεγάλο, καθώς αυτό μπορεί να κουράσει τον αναγνώστη, αλλά σιγουρευτείτε ότι είναι αρκετό για να του προσφέρει όσα χρειάζεται. Μια πολύ καλή κίνηση που μπορείτε να κάνετε, πριν το δημοσιεύσετε, είναι να το διαβάσετε με καθαρό μυαλό. Αν η ανάγνωσή του είναι ευχάριστη για εσάς, τότε μάλλον θα είναι και για το κοινό σας.
4. Εφαρμόστε SEO
Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί μια από τις πλέον αποτελεσματικές τεχνικές του digital marketing. Βοηθάει την ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται στην κορυφή των σχετικών αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα τεράστια αύξηση στην προβολή του brand. Η συγγραφή άρθρων είναι η καλύτερη ευκαιρία για την εφαρμογή του. Επιλέξτε, λοιπόν, λέξεις ή φράσεις-κλειδιά που ταιριάζουν με το αντικείμενο της επιχείρησης και ενσωματώστε τις στα άρθρα του blog σας.
Προσέξτε όμως, οι λέξεις αυτές πρέπει να συμπεριληφθούν στο κείμενο με οργανικό τρόπο, χωρίς να φαίνονται παράταιρες. Κι ενώ θα ήταν καλύτερα να μην τις χρησιμοποιήσετε πάρα πολλές φορές, είναι σημαντικό να βρίσκονται στην αρχή, στην μέση, στο τέλος και, αν είναι δυνατόν, στον τίτλο του άρθρου.
5. Δώστε βάση στον τίτλο
Ο τίτλος ενός άρθρου δίνει την πρώτη εντύπωση σχετικά με το κείμενο που θα ακολουθήσει στη συνέχεια. Συνεπώς, εκτός από το να εμπεριέχει μια λέξη ή φράση κλειδί, όπως αναφέραμε προηγουμένως, πρέπει επίσης να είναι δομημένος με τέτοιο τρόπο, ώστε να δελεάζει τον αναγνώστη να κάνει κλικ. Κρατήστε λοιπόν τον τίτλο σας σύντομο και ουσιαστικό, τονίζοντας το θέμα του άρθρου ή το ενδεχόμενο πρόβλημα το οποίο επιχειρεί να επιλύσει. Αν θέλετε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, γράψτε τον τίτλο σας σε μορφή ερώτησης, καθώς αυτό θα ξεχωρίσει περισσότερο το άρθρο, εξάπτοντας την περιέργεια του κοινού σχετικά με την απάντηση.
6. Βάλτε μια προσωπική πινελιά
Στην προσπάθειά σας να γράψετε ένα άρθρο για λόγους digital marketing, είναι σημαντικό να μην χάσετε την ταυτότητά σας. Κάθε επιχείρηση, κάθε brand, έχει ανθρώπους πίσω του με μοναδικές ιστορίες και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Σιγουρευτείτε ότι αυτά είναι έκδηλα στο ύφος των άρθρων σας, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα ξεχωρίσουν…
Αν, παρόλα αυτά, η συγγραφή άρθρων που ξεχωρίζουν συνεχίζει να σας προβληματίζει, επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με την ομάδα της Global Touch!