7 Λόγοι που Αποδεικνύουν ότι η Δημιουργία ή η Βελτιστοποίηση του Google My Business Ενισχύει τα Κέρδη σας

7 Λόγοι που Αποδεικνύουν ότι η Δημιουργία ή η Βελτιστοποίηση του Google My Business Ενισχύει τα Κέρδη σας

Σε έναν κόσμο όπου τα πάντα βρίσκονται στο Google, καταλαβαίνετε ότι η επιχείρησή σας δεν μπορεί να λείπει από εκεί. Ευτυχώς, για το σκοπό αυτό υπάρχει το Google My Business (GMB) ή, αλλιώς, το Google Business Profile, ένα ισχυρό εργαλείο της Google που επιτρέπει στις επιχειρήσεις με φυσική δραστηριότητα να διαχειρίζονται την online παρουσία τους στην Αναζήτηση και τους Χάρτες Google. Στη συνέχεια, θα διερευνήσουμε 7 βασικούς λόγους που αποδεικνύουν ότι η δημιουργία ή η βελτιστοποίηση του Google My Business προφίλ αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για κάθε επιχείρηση να προβληθεί σε ένα ευρύ κοινό, να βελτιώσει την παρουσία της και, φυσικά, να ενισχύσει σημαντικά τα κέρδη της.

Βελτιωμένη Προβολή στην Τοπική Αναζήτηση

Όταν οι χρήστες αναζητούν επιχειρήσεις στο Google, τα GMB προφίλ της περιοχής στην οποία βρίσκονται εκείνη τη στιγμή εμφανίζονται σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό συμβαίνει επειδή η Google θεωρεί ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά τους. Δημιουργώντας και βελτιστοποιώντας, λοιπόν, την καταχώρισή σας στο GMB, μπορείτε να βελτιώσετε την ορατότητά σας στην τοπική αναζήτηση και να ωθήσετε περισσότερους ενδιαφερόμενους να εντοπίσουν άμεσα την επιχείρησή σας.

Ενίσχυση Επισκεψιμότητας στην Ιστοσελίδα

Δεδομένου ότι είναι σωστά διαμορφωμένη και βελτιστοποιημένη, η καταχώρισή σας στο Google My Business περιλαμβάνει ένα link προς την ιστοσελίδα σας. Επομένως, όταν οι χρήστες εντοπίζουν το προφίλ σας στο Google, μπορούν εύκολα να κάνουν click στην ιστοσελίδα σας για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρηση και να προχωρήσουν σε αγορές. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το GMB προκειμένου να προσελκύσετε νέους πελάτες απευθείας από την καταχώρισή σας. Για παράδειγμα, προσθέτοντας ένα κουμπί call-to-action στην καταχώρησή σας που επιτρέπει στους χρήστες να κλείσουν ένα ραντεβού ή να εγγραφούν για μια δωρεάν υπηρεσία γνωριμίας.

Προώθηση Ειδικών Προσφορών & Εκδηλώσεων

Ένα από τα δυνατότερα πλεονεκτήματα της χορηγούμενης διαφήμισης στα social media είναι το γεγονός ότι μπορείτε πολύ εύκολα να παρακολουθείτε τα αποτελέσματά της. Οι περισσότερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία που σας ενημερώνουν για τις επιδόσεις των διαφημίσεών σας. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τροποποιήσετε και να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο, ώστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το διαφημιστικό σας budget. Εξάλλου, το να συνεχίζετε κάτι που απλώς δεν λειτουργεί δεν έχει κανένα νόημα.

SEO Boost από Κριτικές Πελατών

Έχοντας μια καταχώριση στο Google My Business σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να δημοσιεύουν τις κριτικές και τα σχόλιά τους για την επιχείρησή σας. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζατε είναι ότι κάθε θετική κριτική ή σχόλιο λειτουργεί ως λέξη-κλειδί για SEO και επομένως, με βάση τα όσα γράφονται για την επιχείρησή σας στο προφίλ GMB, μπορείτε να εμφανίζεστε υψηλότερα στα αποτελέσματα των σχετικών αναζητήσεων.

Αναλυτικά Στοιχεία Απόδοσης

Η καταχώρισή σας στο Google My Business παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το προφίλ της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να μάθετε πόσοι χρήστες είδαν την καταχώρισή σας, πόσοι έκαναν click στην ιστοσελίδα και πόσοι κάλεσαν στον τηλεφωνικό σας αριθμό. Μπορείτε επίσης να διαπιστώσετε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι ενδιαφερόμενοι για να εντοπίσουν την καταχώρισή σας. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να λάβετε καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τη γενικότερη στρατηγική προώθησης της επιχείρησής σας online.

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Το Google My Business παρέχεται από την Google χωρίς χρέωση σε όλες τις επιχειρήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα το χρησιμοποιούν και οι ανταγωνιστές σας. Επομένως, αν δεν αξιοποιείτε σωστά τις δυνατότητες του GMB, βρίσκεστε σε μειονεκτική θέση σε σχέση εκείνους. Με την δημιουργία και τη βελτιστοποίηση της καταχώρισής σας στο Google My Business, μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, προβάλλοντας την επιχείρησή σας με τον καλύτερο τρόπο και προσελκύοντας περισσότερους πελάτες σε αυτή, διευκολύνοντάς τους να την ανακαλύψουν.

Ενδυνάμωση Εμπιστοσύνης και Αξιοπιστίας

Ένα κατάλληλα διαμορφωμένο και βελτιστοποιημένο προφίλ Google My Business περιέχει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, όπως διεύθυνση, τηλεφωνικό αριθμό, website, ωράριο λειτουργίας και κριτικές πελατών. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν τους δυνητικούς πελάτες να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας και να την αντιμετωπίσουν ως μια αξιόπιστη πρόταση. Έτσι, διασφαλίζοντας ότι η καταχώρισή σας στο GMB είναι πλήρης και ενημερωμένη, μπορείτε να ενδυναμώσετε την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία των δυνητικών πελατών. Στοιχεία που θα τους ωθήσουν να επιλέξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας έναντι οποιουδήποτε άλλου.

Ως συμπέρασμα, καταλήγουμε στο ότι η δημιουργία και η βελτιστοποίηση του Google My Business μπορεί να κάνει δραματική διαφορά στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Το GMB είναι ένα εξαιρετικό, εύκολα προσβάσιμο εργαλείο που, όταν αξιοποιείται κατάλληλα, μπορεί να βελτιώσει τη διαδικτυακή σας ορατότητα, να προσεγγίσει νέους πελάτες και, ασφαλώς, να ενισχύσει τα κέρδη σας.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την expert ομάδα της Global Touch για να αξιοποιήσετε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει το Google My Business στην επιχείρησή σας, ξεκινώντας με την άρτια δημιουργία ή βελτιστοποίηση της καταχώρισής σας στο GMB.

Ελπίζω να απολαύσατε την ανάγνωση αυτού του άρθρου!

Αν θέλετε η ομάδα της Global Touch να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας, κλείστε ένα ραντεβού σήμερα!