Γνωρίζετε σήμερα κάποια επιχείρηση που δεν δραστηριοποιείται στα social media; Μάλλον όχι. Και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Με δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να συνδεθείτε με δυνητικούς πελάτες και να αυξήσετε τις νέες πωλήσεις. Ωστόσο, όπως γνωρίζουμε, για να κερδίσει κανείς πρέπει πρώτα να επενδύσει. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν αρκεί μια σύγχρονη επιχείρηση απλώς να βρίσκεται στα social media. Πρέπει να κάνει αισθητή την παρουσία της, καθώς ο ανταγωνισμός είναι έντονος, επενδύοντας στις δυνατότητες χορηγούμενης διαφήμισης που τα social media προσφέρουν.
Ας δούμε μερικούς από τους λόγους που επιβεβαιώνουν αυτό το επιχείρημα.
Τεράστιο Στοχευμένο Κοινό
Οι social media πλατφόρμες προσφέρουν στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσεγγίσουν ένα ευρύ και απόλυτα στοχευμένο κοινό. Με προηγμένες επιλογές στόχευσης, μπορείτε να φροντίσετε ώστε οι διαφημίσεις σας να προβάλλονται σε άτομα με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία, τα ενδιαφέροντά τους, ακόμη και τη συστηματική διαδικτυακή τους συμπεριφορά. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι χορηγούμενες διαφημίσεις σας θα εμφανιστούν στα άτομα που είναι πιθανότερο να ενδιαφέρονται πραγματικά για όσα έχει να προσφέρει η επιχείρησή σας.
Ενίσχυση του Βrand Awareness
Τα social media παρέχουν έναν αποτελεσματικό τρόπο για να ενδυναμώσετε την αναγνωρισιμότητα του brand (Brand Awareness) σας συνολικά και να αναπτύξετε μακροχρόνιες σχέσεις με δυνητικούς πελάτες. Δημιουργώντας εμπνευσμένο περιεχόμενο και τρέχοντας στοχευμένες χορηγούμενες διαφημίσεις, μπορείτε να τοποθετήσετε το brand σας ενώπιον ανθρώπων που ενδέχεται να μην είχαν ενημερωθεί για εσάς στο παρελθόν, αλλά πιθανότατα θα ασχολούνταν ουσιαστικά με την επιχείρησή σας αν είχαν την ευκαιρία να το κάνουν.
Μετρήσιμα αποτελέσματα
Ένα από τα δυνατότερα πλεονεκτήματα της χορηγούμενης διαφήμισης στα social media είναι το γεγονός ότι μπορείτε πολύ εύκολα να παρακολουθείτε τα αποτελέσματά της. Οι περισσότερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία που σας ενημερώνουν για τις επιδόσεις των διαφημίσεών σας. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τροποποιήσετε και να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο, ώστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το διαφημιστικό σας budget. Εξάλλου, το να συνεχίζετε κάτι που απλώς δεν λειτουργεί δεν έχει κανένα νόημα.
Περισσότερες Πωλήσεις
Τέλος, η χορηγούμενη διαφήμιση στα social media αποτελεί έναν άκρως αποδοτικό τρόπο αύξησης των πωλήσεων. Συνδέοντας τις διαφημίσεις σας με το website ή τις landing pages σας, διευκολύνετε τους χρήστες να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και, στη συνέχεια, να προβούν σε αγορά. Όταν η διαδικασία είναι τόσο εύκολη και γρήγορη, η πραγματοποίηση μιας αγοράς καθίσταται λιγότερο σοβαρή απόφαση, κι έτσι εσείς κερδίζετε.
Ποια είναι όμως η καλύτερη social media πλατφόρμα για χορηγούμενη διαφήμιση;
Οι σημαντικότερες social media πλατφόρμες αυτή τη στιγμή είναι το Facebook, προσφέροντας ένα τεράστιο και ποικιλόμορφο κοινό, το Instagram, με δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες και ιδανικό περιβάλλον για οπτικά ελκυστικά προϊόντα ή υπηρεσίες, το TikTok, με μικρής διάρκειας video και ένα ευρύ νεανικό κοινό, και, φυσικά, το LinkedIn, η μεγαλύτερη πλατφόρμα επαγγελματικής δικτύωσης για B2B επιχειρήσεις.
Επιλέγοντας σε ποια social media θα πραγματοποιήσετε χορηγούμενη διαφήμιση, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη το κοινό-στόχο σας. Ποιες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προτιμούν; Μόλις γνωρίζετε πού βρίσκεται το κοινό-στόχος σας, μπορείτε να εστιάσετε τις διαφημιστικές σας ενέργειες εκεί. Παρόλα αυτά, θα λέγαμε ότι η βέλτιστη επιλογή για μια ισχυρή καθολική παρουσία στο διαδίκτυο θα ήταν η κατάλληλη χορηγούμενη διαφήμιση προσαρμοσμένη για κάθε διαφορετική πλατφόρμα.
Εάν ενδιαφέρεστε για την καλύτερη δυνατή εφαρμογή της χορηγούμενης διαφήμισης στα social media, στην Global Touch είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για να ακούσουμε τις ανάγκες και τους στόχους σας, και να συνθέσουμε την πιο αποτελεσματική στρατηγική.