social media
social media

Ποιο Κοινωνικό Δίκτυο Ταιριάζει Καλύτερα στην Επιχείρησή σας;

Ποιο Κοινωνικό Δίκτυο Ταιριάζει Καλύτερα στην Επιχείρησή σας;

Γνωρίζουμε καλά, πλέον, ότι τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν κρίσιμα εργαλεία digital marketing, καθώς και ότι όλες οι επιχειρήσεις που στοχεύουν στην επιτυχία οφείλουν να διατηρούν μια δυναμική παρουσία σε αυτά. Λαμβάνοντας υπόψη, όμως, τον συνεχόμενα αυξανόμενο αριθμό των διαθέσιμων social media, πως μπορούμε να γνωρίζουμε ποια από αυτά ταιριάζουν καλύτερα στην κάθε επιχείρηση; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά του κάθε δικτύου, σε συνδυασμό με τους στόχους και την ταυτότητα του κάθε brand. Στη συνέχεια, θα σας δώσουμε μια ιδέα ώστε να μπορέσετε να προσδιορίσετε ποια πλατφόρμα είναι η καταλληλότερη για να ξεκινήσει η επιχείρησή σας την πορεία της στο σύμπαν των social media.

Facebook
Όταν αναφερόμαστε στα κοινωνικά δίκτυα, το πρώτο που έρχεται στο μυαλό μας είναι ξεκάθαρα το Facebook. Κι αυτό γιατί, ενώ μπορεί μην βρίσκεται πια στο peak του, παραμένει ένα από τα δημοφιλέστερα social media στην ιστορία, διατηρώντας εκατομμύρια πιστούς χρήστες. Το Facebook διέπεται από έναν πιο προσωπικό χαρακτήρα, οπότε λειτουργεί ως βοηθητικό εργαλείο για επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτύξουν οικειότητα με τους πελάτες τους. Οι μικρότερες, τοπικές επιχειρήσεις, ειδικότερα, μπορούν μέσω αυτού να απαντούν γρήγορα σε ερωτήσεις, να δημιουργούν ομάδες ή να συμμετέχουν σε live μεταδόσεις, προωθώντας αποτελεσματικά τα προϊόντα τους. Επιπλέον, λόγω των ισχυρών διαφημίσεων που προσφέρει, είναι η ιδανική επιλογή για νέες επιχειρήσεις που χρειάζονται μεγάλη προβολή, καθώς και για εκείνες που στοχεύουν σε μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό με ισχυρότερη αγοραστική δύναμη, αφού αυτό το κοινό είναι πιο εξοικειωμένο με το συγκεκριμένο μέσο.

Instagram
Πολλά νεότερα μέσα έχουν προσπαθήσει να το διαδεχθούν, όμως το Instagram παραμένει ακλόνητο στις top θέσεις των πιο επιτυχημένων social media. Δίνοντας μεγάλη βάση στην εικόνα και στην αισθητική, το Instagram είναι το τέλειο εργαλείο digital marketing για μια πλειάδα επιχειρήσεων, όπως οι ταξιδιωτικές, οι ξενοδοχειακές, οι επιχειρήσεις ένδυσης, οι καλλιτεχνικές, οι επιχειρήσεις διακόσμησης και πολλές ακόμη, που δίνουν έμφαση στο φωτογραφικό υλικό τους και, αξιοποιώντας το, μπορούν να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ακόμη, το Instagram είναι μια εξαιρετική επιλογή για όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν e-shop, μιας και πλέον, μέσω του εργαλείου “Instagram Shop”, οι χρήστες μπορούν να κάνουν αγορές με ένα μόνο κλικ στα post, από το smartphone τους. Αυτό σίγουρα προσελκύει νεότερο ηλικιακά κοινό, καθώς καθιστά το online shopping ευκολότερο από ποτέ.

 LinkedIn
Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, το LinkedIn δεν βασίζεται τόσο στην εικόνα ή στην προσωπική επικοινωνία, καθώς απευθύνεται κυρίως σε εργαζόμενους και επιχειρήσεις. Λόγω της ισχυρής επαγγελματικής του φύσης, λοιπόν, το LinkedIn αποτελεί την καλύτερη λύση για κάθε B2B (Business-to-Business) επιχείρηση, καθώς προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία δικτύωσης και προώθησης προϊόντων αποκλειστικά στο κατάλληλο κοινό, δηλαδή σε άλλες επιχειρήσεις.

YouTube
To YouTube αποτελεί σταθερά μια από τις πρώτες επιλογές αμέτρητων χρηστών παγκοσμίως, αποδεικνύοντας πόσο αποδοτικό μπορεί να είναι το video υλικό όταν χρησιμοποιείται σωστά. Για τον λόγο αυτό, είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για όλα τα brand, και ακόμη περισσότερο για εκείνα τα οποία παρέχουν υπηρεσίες στους πελάτες τους, όπως για παράδειγμα tutorials, συνταγές μαγειρικής, συμβουλές, coaching, διδασκαλία, υποστήριξη κλπ. Μια από τις σημαντικότερες αρχές του digital marketing, άλλωστε, είναι η προσφορά αξίας. Σε αυτό ακριβώς συμβάλλει το YouTube, όταν τα video που δημοσιεύονται χαρίζουν κάτι στους χρήστες, το οποίο μπορεί να μην είναι απτό, αλλά είναι εξίσου ουσιαστικό.

Tik Tok
Πολλοί ίσως το υποτιμούν, το Tik Tok, όμως, μέσα σε μερικά μόλις χρόνια κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε αρκετά ήδη εδραιωμένα social media και να τα “απειλήσει” σημαντικά. Η πλατφόρμα δημιουργήθηκε για τη δημοσίευση σύντομων video με γνωστά μουσικά κομμάτια, ενθουσιάζοντας, όπως είναι φυσικό, το νεαρό κοινό της Gen Z. Καταλαβαίνουμε λοιπόν, πως επιχειρήσεις όπως είναι τα καταστήματα με νεανικά ρούχα, gadget, προϊόντα τεχνολογίας ή και άλλα, μπορούν να επωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό από την χρήση του Tik Tok, και να δώσουν ταυτόχρονα μια πιο εύθυμη νότα στο ύφος του brand τους.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Ελπίζω να απολαύσατε την ανάγνωση αυτού του άρθρου!

Αν θέλετε η ομάδα της Global Touch να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας, κλείστε ένα ραντεβού σήμερα!